Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-11, 20:29   #2155
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Takk, vennen <3 Elsker å skrive, men er så flink til å skrive meg bort fra poengene. For noen år siden gikk jeg forfatter/frilanser-kurs via Gyldendal forlag. Lærte kreativ skriving, noe som har i ettertid gitt meg store problemer når jeg startet påbygning i norskfaget.

Husker en gang, var vel i 2008, at jeg skrev brev til alle stortingsrepresentantene om hvor lite de tilrettelegger behandling for overvektige, og særlig overvektige med diabetes. Fikk mange fine tilbakemeldinger, flest om hvor "profesjonelt" det var skrevet - og selvfølgelig tomme lovnader. Best av alt var at jeg stod på god jul-lista til Dagfinn Høybråten, da måtte jeg le. Sendte selvfølgelig god jul-hilsen tilbake, med reply om at jeg måtte fortsette engasjere meg. Vel, here I am.

Er det én ting jeg har lært her sammen med dere så er det at den som gir får jaggu tilbake.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat