Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-11, 20:07   #2153
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

For 46 tråder siden var det stor ståhei ang. proteiner. De fleste av dere husker vel det. I alle fall gjør jeg det. Med et grøss. Nåvel.
Istad tikket det inn en unnskyldning fra moderatoren som ville irettesette meg for måten jeg var aktiv her i tråden på. Fint de følger med, ja.

Det var fint å få en unnskyldning, og lykkeønskingen var på sin plass.
Ville bare dele med dere, siden jeg ble så glad. Nå forsvant den ugne følelsen jeg har hatt i 46 sider.

Ellers har jeg drukket en eggekaffe. Ble litt kvalm, så klarte ikke alt. Bare å piske opp det som står på benken, så har jeg til senere. Skar opp litt ost og piknik-skinke, små terninger som kvalte den verste hungeren. Stix negativ, full forståelse for det. Kommer snart. Ny blogginnlegg i dag. Morsomt å se at de siste to ukene har det vært 30-40 stykker innom daglig, og i dag over 120. Good feelings!

Å så bra - og ja det var jammen helt på sin plass synes jeg. Guuuud hva skulle vi gjort uten deg her inne Pruttilutt, "holde sammen i tynt og tykt"

Og så kjekt med masse bloggbesøk - stikker innom der med jevne mellomrom jeg også - er så koselig å lese det du skriver - du er utrolig flink til å skrive, vennen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat