I dag har jeg hatt skikkelig skeie ut dag: Pizza til middag og is til dessert. Skulle gjerne sagt det var vondt, men må bare være ærlig og innrømme at det er leeeenge siden jeg har nytt en middag så mye....... Men etter den søte kløe kommer den sure svvie..... kjenner jo etterpå da at jeg er småkvalm og urolig i magen.... Håper bare jeg ikke får for store blodsukkersvingninger i morgen. Vi skal på tur til Albania i morgen, så da får jeg uansett en litt vanskelig matdag, rekker ikke frorkost før vi drar. Får ta det som det kommer! Sanna1: Ååå så herlig med barnebarn på besøk da. Jeg prøver å si til datteren min at jeg ønsker meg barnebarn, men hun vil ikke høre på det øret, må nok vente noen år til... RikkemOr: Så lenge magen din tåler den sjokoladen, kan da ikke ett par biter om dagen gjøre noen skade. Håper du fikk deg laks til middag i dag. Og du - du er skjønn på alle måter, ikke bare når du sover Pruttilutt: Så godt å høre at dagen din er god Og fiskemanne på kaffebesøk - det liker jeg altså, krysser fingrene Manne: Så bra at sola hørte på meg og i alle fall kom og besøkte en av dere Selvplukka blåbær er bare helt fantastisk godt Og ja : Jeg har også lurt veldig på hvor det har blitt av Karbomamma - det var jo hun som startet denne tråden og dermed brakte oss alle sammen - evig takknemlig for det altså