Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-11, 19:18   #61
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Olsokutfordringen -3kg 29. juli

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Takk for tilbakemelding, jeg føler jeg ikke helt vet hvor jeg har vært i det siste, føler meg som en båt som har mista fortøyninga og driver for vær og vind.
Har nok brukt alkohol som en mer eller mindre bevisst strategi for å få opp humøret, slippe å tenke, samt kunne se verden i øynene uten et trist hengefjes.
Prøver å lure meg selv og omgangskretsen.
Nå skal jeg jobbe litt med meg selv, jeg kan ikke endre på tingenes tilstand, men jeg kan tilrettelegge den veien jeg vil gå selv.

Forstår deg godt....Har selv nettopp tatt farvel med mannen jeg elsker for n`te gang...han vil ikke ha meg....jeg må leve uten ham og sorgen over det dreper meg....jeg greier såvidt å holde meg oppe så jeg ikke skal gjøre noe galt mot meg selv....Kjærlighetssorg er for jævlig....

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat