|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Mmmm, eggekaffe hørtes godt ut nå Og så bra at du har fått deg en god middag og at du finner støtte i oss også, som vi får så mye av hos deg=) Lurer på hva jeg skal finne på til middag idag Torsdag er jo den ufordragelige komle-dagen her ute Men luuuurer på om jeg så noe om laks? Eller: Dampet loksefilet tror jeg det sto, og okse damper man vel ikke Jeg heier på at det er laks i allefall
Ja, litt sosialt er det gjerne mulig å få til F.eks bordtennis, dart, tv (i den grad det er sosialt.......), trening (har squash-hall), kaffeslabberas osv=) Men vi har så mye møter etter vi er ferdige på jobb, så blir ofte litt seint for det.. Idag er det HMS-møte fra 20-22 og da tenker jeg nok at jeg er klar for å finne senga ganske rett etter møtet Blir så trøtt atte hjælp vøttø!
Også må jeg si..: Jeg har vært sååå teit denne turen... Jeg tenkte: Hmmm, kjekt å ta med no sjokolade ut da (Sukkerfritt).. Just in case liksom...! Ææææ-æææ, just in case my ass.. Da har jeg gjort det til lovlig kveldskos nå da vøttø(åpna den igår).. Jeg spiser jo så og si aldri sjokolade hjemme, men fordi jeg var så dum å skulle helgardere meg der blir det jo sjokolade nå da.. Jaaaajaaaa, så sånn går nu dagan.. 

|