Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-11, 12:54   #16
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ikke mett på fett

Opprinnelig lagt inn av siraust, her.

Siden det ikke er bra for forbrenningen å unngå å spiste, lagde jeg en salat med fetaost istedet for å gå til sengs med bare to måltider inntatt. Det jeg synes er litt rart er at jeg kun har gått på lavkarbo 3 uker, og sulthetsfølelsen er allerede borte..

Så lenge du ikke er sulten er forbrenningen i orden, men kroppen trenger jo næring så det sies vel at man ikke bør gå mer enn ca. 6 våkne timer uten mat.

I dag spiste jeg to burgere (altså bare kjøttet) og to stekte egg til frokost (må visst ut og handle...) og det er straks 6 timer siden og jeg er ikke sulten ennå. Har riktignok drukket 0,7 liter vann og ca. 0,5 liter te da...

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat