Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-11, 07:38   #1944
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Oi Mizzim - 18,9 kg på 2 mnd er nok litt i tøffeste laget for både kropp og hode.
Selv brukte jeg 4 mnd på 20 kg, og husker at jeg var kjempefornøyd med tallet men at hodet ikke hang med.
Nå er jeg nok i ferd med å avslutte min ferd på ED etter 2.5 år og 30 kg, og heller gå over på Atkins (tror jeg )
Har vært litt fra og til med både fokus og engasjement for ED det siste året, så det er på tide å ta en ny retning.

Skal ha full kostholdsgjennomgang med legen i august, og etter den timen skal jeg ta et valg.

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat