|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Jeg er redd for ham siden han er ulven og jeg er lammet. Han er et dyr, et rovdyr, stråler selvtillitt og utstråling til 100000 på alle måter. Jeg...jeg føler meg underkuet bare han sier "hei". Men likevel ikke, for jeg har jo blitt tøffere. Janei, stadig forvirret. Skal slå av gruppen han er i på facebook chat, så får jeg ta noen dager til ettertanke. Er jo ikke ute etter hevn overfor Fyren, for det har jeg jo gjort, men hvis det blir - hvem er jeg til å hindre vennskap selv om det er hans venn også? Fiskemannen var dessuten så sint på Fyren for hvordan han oppførte seg mot meg, at han regelrett ropte til han ute på byen. Gøy.
En mann med så mye selvtillitt, utstråling og trygghet - og som i tillegg setter kompisen sin på plass for at han har behandlet deg dårlig - se det er en mann etter min smak!!! Han fikk flere sjerner på at han ropte til han Fyren altså!
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Bente: jeg hiver meg på første fly og kommer. Foreløpig hever jeg glasset for deg og alle oss andre - akkurat nå! Selv om det regner her, så drømmer jeg om sol og varmere strøk. Nyyyyyt!
PS: denne gangen drikker jeg denne hvitvinen Dyr men god.
Hever glasset for deg også Dollsine - eller akkurat nå er det te-koppen med cocosa som kan heves altså, men funker det å Skal sende noen tanker til solen i morgen så den tar seg en tur og hilser på deg og
|