Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 21:38   #2111
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys
Question

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Endelig er dagen omme om noen få timer. Fått solgt noen skolebøker, så da blir jeg noen kroner rikere. Hurra Har unnet meg hårfarge i dag, 50,- per pakke. Blir spennende om det blir noe lysere. Må jo stå i stil med de nye brillene.

Ellers har jeg endelig fått til å blogge litt igjen, ikke noe særlig gøy å blogge når man ikke har noe vettug å komme med.
Klærne og oppvasken fra i går står fortsatt urørt. Jeg burde vel... nah. Energi, noen?

I MORGEN MÅ JEG TA MEG SELV I ØRENE!

Og ang. fiskemannen: Jeg er faktisk redd han Dog, jeg sa det til venninnen min i dag; hadde vært så jæ... bra om vi fant tonen...
Ikke lenge til 1. august nå. Whyyy, whyyy får jeg ikke dette til lengre?!

Så du skal bli fin og fjong med ny hårfarge

Hadde vært morsomt om dere fant tonen altså - jeg vet ikke hvorfor du er redd, - kan jo være mange årsaker til det, som har med alt annet enn han å gjøre - personlig er jeg livende redd for å engasjere meg for følelsesmessig i en mann igjen etter den siste smellen jeg gikk på... Men synes det høres spennende ut for deg

Joda,du får dette til vennen - du vet absolutt 100% hva som skal til - du må bare finne viljen til det vet du, det er der det ligger. Let i deg selv, du vet du vil ned de siste kiloene, du vet de ekstra karbene ikke er bra for helsen din, let der og finn tilbake til den sterke viljen jeg vet du har. Kempestor

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat