Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 21:35   #2110
Dollsine
Gjest

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hei! Så trivelig det er å sette seg ned med pc'n etter en laaaang dag, og lese seg opp. Dagen her har gått med til etterarbeid etter malingen. At jeg aldri lærer! Tror alltid det er så lite arbeid, det er jo maskeringen som er jobben og så er det bare å male i vei... Neida... 3 dager på ett rom liksom..... Men det ble fint da; hvitt tak og hvite vegger. Nå er møblene kommet på plass og det ble bra. Gleder meg til å ta rommet i bruk Nå mangler jeg bare det greske preget med turkis og gult.

Misunner deg Bente, som er i Hellas. Jeg glemmer aldri den første greske salaten jeg spiste i Hellas; var ute og gikk meg en tur mens resten av familien var igjen på hotellet. Stoppet ved en restaurant og kjøpte en salat og en øl. Varmen, lyset, sola, alenetiden, salaten med DEN gode fetaosten, og øl..... kl ett på formiddagen. Åh....nå fikk jeg lyst til å reise til Hellas....

Jeg registrerer forresten trimmen min på heiaheia.com; kjempemoro å se antall timer går unna. For meg gir dette en ekstra motivasjon for aktivitet. De har ikke programmet med norsk, men det er ikke noe problem å bruke det svenske.

Og Prutti: jeg tror ikke det på sikt ville vært så lurt å rote seg bori bestisen til Fyren. Sånt skaper oftest bare mer problemer enn hva det lønner seg. Å la tiden styre litt kan derfor vært lurt

Svar med sitat