Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 21:28   #2109
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

<3 fra meg også - til dere

Ja, det er fantastisk deilig å sitte ute i sinlet og shorts på kvelden og se utover havet mens solen går ned - lykke! Helt oppspist av mygg blir jeg, det der med søtt blod tror jeg ikke lenger på - men likevel - lykke

I kveld har vi slappet av på hotellet. Hadde middag oppe i restauranten på hotellet - der var det buffet - veldig praktisk, da spiser man som man vil!

Du er kjempeflink der ute RikkemOr - stolt av deg! Og vet du, jeg føler det akkurat som deg, jeg er liksom så trygg på dette kostholdet nå, det går i grunnen helt av seg selv. Jeg gjør de valgene jeg gjør uten en gang å tenke så mye over det lenger. Tredje dag på ferie nå, og jeg er fremdeles i ketose - selv om jeg egentlig hadde planlagt å unne meg mer enn vanlig. -Men det er liksom ikke så mye jeg savner, jeg koser meg med de tingene jeg kan spise - det derre hvite brødet, chipsen og pastaen, er liksom ikke verdt det En av de siste dagene tar jeg nok en pizza, har sett en italiensk pizzarestaurant nede i byen, det er i grunnen det eneste av mat jeg virkelig savner. Godtterier savner jeg ja, men alle vet jo at en ikke går ned i vekt om en spiser masse godter, uansett hvilket kosthold en går på

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat