|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Budeiea995, her.
Matmessig klarer jeg meg bra og savner vel kun hvordan maten ble av farin og hvetemel. Luftigt og seigt, nam..
Har laget lapper og pannekaker, men synes alt bare smaker egg...
Veldig glad i egg og lager eggerøre hver morgen, men jeg synes smaken endrer seg om man steker egg lenge. Altså liker jeg blaut eggerøre, men er ikke glad i omelett..
Noen som har en GOD lappe/vaffeloppskrift som ikke smaker (bare) egg?
Vet du, jeg er så enig! Egg er digg for seg selv, men de fleste brød/lappe oppskriftene jeg har prøvd blir for eggete...som deg liker jeg bløt eggerøre, men ikke omelett Derfor har jeg forsaket brødet litt. Det eneste jeg spiser er nannahs knekkebrød som er totalt eggefri 
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Ja sånn sett så er jeg jo mye mer trygg på kostholdet også denne gangen så stresser liksom ikke så veldig med det som sist=) Det er godt mulig jeg ender ut av ketose, men lavkarbo er det uansett=) Er faktisk litt tilfredstillende kjenner jeg; sånn som idag når det var masse kanelbolle og skolebolle-stæsj på bordet i 3-kaffen, men jeg spiser bare egga mine og drikker en kopp kaffe og er storfornøyd med det... Det er en god følelse Nå har vi fått fiberrik her også, så blei et sånt til "frokost" klokka 9 sammen med egga mine og en skinkebit... Smakte igrunn vel søtt for min gane altså, men kjekt å ha noe å legge pålegget på
Du er kanonflink! Jeg er også mer avslappet nå. Kjenner liksom maten og måten og leve på! For øyeblikket lever jeg heller ikke helt ketogent, men lavkarbo. Får se om jeg tar en runde ketolyse etter ferien 
Og du, nevnte ikke du at du savnet øl? Jeg tar meg gjerne en tuborg lite e.l. jeg! Inneholder 1 karb pr 100 ml, så en halvliter har 5 karber. Det unner jeg meg av og til Ja, kanskje to og 
|