Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 18:44   #9066
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av idontknow, her.

Etter jeg begynte på lavkarbo, har jeg følt meg endel trøttere enn vanlig, og noe hodepinne. Generelt "tett" i hodet. Er det vanlig i starten?

Hvis du ikke allerede har vært innom denne tråden, nemlig arnakristins nybegynnertråd, kan den være fin og lese gjennom for nybegynnere Der står det en del om hva man kan forvente de første ukene og typiske spørsmål en nybegynner vil stille - og ikke enda vet at han/hun vil stille

Plagene dine er typiske sukkerabstinenser fordi kroppen jobber med og tømme glukoselagrene og kroppen enda ikke har fått ordentlig i gang fettforbrenningen fra mat/kroppsfett. Sørg for å spis nok mat - og ikke minst fett og drikk nok vann. Det går over i løpet av de første par ukene.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/