Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 18:25   #358
LittForTung
Seniormedlem

LittForTung sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 47
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben

Opprinnelig lagt inn av Kathja, her.

en rask tur innom ,er på ferie og har virkelig tatt helt av med maten desverre.

spist mye snop,kanelboller..uff smerter i magen,luft osv.
Men jeg har holdt meg til lavkarbobrødet til Nannha og....

vekta viste at jeg har på 2 uker i ferie modus ,faktisk har gått ned 0.7kg alikevel! så vekta på morran i dag : 100.4!!!!!
Har nå raida klesskapet helt bakerst der sola ikke skinner eller mennesker har satt sin fot siden 1810--jeg fant shorts,ola skjørt og div ola bukser i str. 48 og flere i 46 .De passet!!!!!!!!!!!!!! Tror jeg ramlet overende her asså!.
Starta i mai med størrelse stor 50 eller 52 om en skulle slippe ringer rundt buksa. Nå kan jeg bruke størrelse 46/48! Jeg griner av glede!!!!!!!!!

startvekt 108KG 19mai 2011- 20 /7-2011 er vekta 100.4 KG

Så bra, da!! Gratulerer!!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

12,3 er ikke noe for en hel rev, som Torbjørn Egner ville sagt ! Til jul er du laaaangt under ! Da står jeg (forhåpentligvis her på utsiden med en sterrrk, varm toddy og ullpledd)

I'm here !

Vel, jeg har ingen planer om å være medlem av denne klubben her mer enn et par måneder til, skal jeg være helt ærlig!! Utålmodigheten selv, og jeg begynner lett å trene en del jeg - bare for å gå ned fortere...

Jeg gleder meg til å komme på utsiden med deg, for jeg er sikker på at du er der!!

LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat