|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Innom en tur som snarest. Vi har tilbrakt dagen ute, kjenner huden strammer seg litt enkelte steder, så er redd jeg kanskje har fått litt for mye sol. Kan sende noen solstråler til dere der hjemme jeg -her er det i alle fall varmt nok, så kan godt sende dere 5-10 grader ekstra - da hadde det kanskje blitt akkurat passe begge steder
RikkemOr: Skjønner du liker sove om morgenen , men kjempesmart å ta med seg noen egg da, så det ikke blir så mange timene uten mat. Håper det går greiere denne gangen når du er litt mer forberedt og har tatt med litt stixs og oljer. Og som du sier, to uker går fort, og vips er du hjemme igjen 
-----
Nå var sønnen min ferdig i dusjen, så da er det min tur, litt fiksing, så får vi rusle oss ut og finne middag ett eller annet sted. Begynner å bli skikkelig sulten jeg... Snakkes i kveld
Ja sånn sett så er jeg jo mye mer trygg på kostholdet også denne gangen så stresser liksom ikke så veldig med det som sist=) Det er godt mulig jeg ender ut av ketose, men lavkarbo er det uansett=) Er faktisk litt tilfredstillende kjenner jeg; sånn som idag når det var masse kanelbolle og skolebolle-stæsj på bordet i 3-kaffen, men jeg spiser bare egga mine og drikker en kopp kaffe og er storfornøyd med det... Det er en god følelse Nå har vi fått fiberrik her også, så blei et sånt til "frokost" klokka 9 sammen med egga mine og en skinkebit... Smakte igrunn vel søtt for min gane altså, men kjekt å ha noe å legge pålegget på
Dere får kose dere med herlig gresk mat i det nydelige været Bente=) Er nesten ingenting som slår følelsen av å sitte i t-skjorte og shorts e.l til langt utpå kvelden og det er behagelig temperatur liksom.. I love it! 

|