Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 16:22   #2102
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Innom en tur som snarest. Vi har tilbrakt dagen ute, kjenner huden strammer seg litt enkelte steder, så er redd jeg kanskje har fått litt for mye sol. Kan sende noen solstråler til dere der hjemme jeg -her er det i alle fall varmt nok, så kan godt sende dere 5-10 grader ekstra - da hadde det kanskje blitt akkurat passe begge steder

RikkemOr: Skjønner du liker sove om morgenen, men kjempesmart å ta med seg noen egg da, så det ikke blir så mange timene uten mat. Håper det går greiere denne gangen når du er litt mer forberedt og har tatt med litt stixs og oljer. Og som du sier, to uker går fort, og vips er du hjemme igjen

Pruttilutt: Jammen droppa du fiskemannen da, hmmm jeg som hadde tro på det opplegget.... Kan forsåvidt forstå at den situasjonen med at han er bestekompis med eksen kan bli litt problematisk. Men om du liker han skal du ikke bry deg med det - han derre eksen tror jeg ikke helt fortjener å bli tatt hensyn til Sender masse oppmanning jeg også

Budeia995: Ja, jeg syntes også det ble utrolig billig å handle på iherb, så jeg tenkte shoppe litt mer når jeg kommer hjem, bare for å benytte med av den lave dollarkursen, slike ting holder seg jo lenge. Det er nok ingenting som helt blir som ting bakt med hvetemel, nei, det er bare en av de tingene vi må innse, men det fins jo mye annet godt vi kan spise da Personlig syns jeg synes prutti sine lapper er fantastisk gode, bruker dem når jeg har lyst på noe slikt. Ellers går det sikkert an å eksprimentere litt med mandelmel eller kokosmel hvis du vil ha mer tyggemotstand.

Nå var sønnen min ferdig i dusjen, så da er det min tur, litt fiksing, så får vi rusle oss ut og finne middag ett eller annet sted. Begynner å bli skikkelig sulten jeg... Snakkes i kveld

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat