|
Sv: Velkommen til spørsmål & svar
Opprinnelig lagt inn av Annars, her.
Hei! Jeg har akkurat startet, for to dager siden faktisk. Var på apoteket og kjøpte den Keto-Diabur testen. det jeg lurer på er om det er bra om du får frem den mørkeste lilla-fargen? Eller betyr det at du har fått i deg over 15 karbo om dagen?? Altså er det positivt med den mørkeste ketose fargen eller den lyseste lilla? Jeg vil fort ned i vekt, og til mer fett jeg spiser og mindre karbo vil dette gå fortere. Om jeg har forstått det rett? Sitter her å spiser mye god ost.. Slik jeg får i meg mye fett. setter stor pris på svar!! Tusen takk 
Det er mange ketose/ketostix tråder med samme spørsmål - søk opp i søkefeltet og les litt hva andre har erfart 
Ellers legger man ofte ALTFOR mye vekt på den stixen, så min anbefaling er at så lenge du har noenlunde kontroll på kh-inntaket ditt - trenger du ikke stixen, da den ikke sier deg så mye egentlig... annet enn at fettforbrenning av mat eller kroppsfett gir overskuddsketoner som skilles ut i urinen din 
Mange på "normalt" kosthold vil også være i ketose om morgenen om man spiste middag tidlig kvelden før 
|