Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 11:36   #133
mizzim
Medlem

Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Vennesla
mizzim er på en erverdig vei

Sv: Juli-startere 2011

får jeg bli med her?
idag skal jeg starte på dette nye livet. er spent, gleder meg men gruer meg på samme tid. det kommer til å bli noen store utfordringer i starten. som hyttetur til helga. men jeg får bake meg et brød jeg kan ta med meg å spise på felles frokostene osv.
å så får jeg kjøpe med noen grønnsaker å spise kjøtt å grønnsaker, burde jo gå det. kanskje til å med søke nettet etter en saus som kan lages å oppbevares noen dager, så jeg bare kan varme opp til middagene alt kan gå..
har kjøpt bacon gull å cola zero til å kose meg med på hyttetur som nam nam. så får vi bare håpe jeg klarer det.
er jeg sta nok så bør det jo gå.. for vær gang jeg får lyst å ta en sjokolade bit, en pomes frites eller slike ting, så får jeg bare si til meg selv: vil du ha den sjokoladen, eller vil du ha baby?? da er svaret enkelt asså.. hehe..
så får bare håpe viljen er så sterk når det kommer til stykke da.
for jeg vil såå gjerne ha en liten baby.

ellers om meg så er jeg 28 år, giftet meg 1 april med min kjære mann. vi har vært sammen i snart 10 år. sluttet på prevasnjon når vi kjøpte hus 1 nov 2005, tok det som det kom frem til 2007, da begynte vi å prøve på baby. ingenting skjedde. i sept 2009 fikk jeg vite at jeg har pcos. masse hormon kurer osv. en kort graviditet i juni 2010 er alt det har resultert i.
står nå i papir mølla til porsgrunn å fertilitets behandling.
skal å til revmatolog 8 august, for de mistenker noen form for gikt hos meg. å det er jo å lav karbo bra for. så nå er det virkelig på tide jeg starter med det har jeg funnet ut.

har fra før gått fra 125 til 108,6 som vekten viser nå. har vært nede i 106,5 men gikk litt opp igjen. har egentlig stått på rundt 108 siden jannuar å er dritt lei.

så nå får vi håpe dette funker.
her er min blogg om dette lav karbo prosjektet mitt
http://torunns-lavkarboprosjekt.blogspot.com/

mizzim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat