Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 11:23   #618
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Annars, her.

Hei! Jeg har akkurat startet, for to dager siden faktisk. Var på apoteket og kjøpte den Keto-Diabur testen. det jeg lurer på er om det er bra om du får frem den mørkeste lilla-fargen? Eller betyr det at du har fått i deg over 15 karbo om dagen?? Altså er det positivt med den mørkeste ketose fargen eller den lyseste lilla? Jeg vil fort ned i vekt, og til mer fett jeg spiser og mindre karbo vil dette gå fortere. Om jeg har forstått det rett? Sitter her å spiser mye god ost.. Slik jeg får i meg mye fett. setter stor pris på svar!! Tusen takk

Utslag er utslag og det betyr at du er i ketose, eller for å si det på en annen måte; det betyr at du har overskuddsketoner som går ut i urinen .. Hvis du får den mørkeste lillafargen har du sannsynligvis drukket for lite i løpet av dagen, så drikk mer vann og husk at utslag er utslag uansett =) Du kan forøvrig være i ketose selv om du spiser mer enn 15g karbohydrater om dagen, men hvis det er 15g som er grensa du har satt må du jo bare telle for å vite sikkert antall karbohydrater

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat