Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 11:23   #132
LittForTung
Seniormedlem

LittForTung sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Bergen
Alder: 47
LittForTung har en fantastisk aura rundt segLittForTung har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juli-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av leloco, her.

Heisan folkens. Slenger meg på her, selv om det er litt sent i måneden

Jeg er 24 år, har en samboer, en datter på 11 mnd og noen kilo for mye. Gleder meg til å lære mer om dette

Velkommen skal du være!!

Opprinnelig lagt inn av Idu, her.

I går sprakk jeg så det suste...

Føler meg nesten fyllesyk. Full av vann, oppblåst og full av luft. Blæh. Godt jeg har en fridag fra jobb.

Heisann Ta vare på de to siste linjene - de holder deg borte fra å sprekke igjen! For å si det sånn, det er vel en livsstilsendring det vi holder på med, og gamle vaner er for å si det mildt, vonde å vende. Du klarer det!!

Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.

Har jo selvfølgelig kjøpt maarud sine jeg da... da skal europris sjekkes ut .noe snadder må man ha, i hvertfall i helgen.. er på flyttefot vi, så i går ble alt av kjøkkenutstyr pakket ned.. så her blir det noen dager til jeg kan teste både kokkekunster og bakekunster

Jeg momser både kims og maarud sine, helst kims - men de har de ikke på nærbutikken. Og igjen - jeg blåser litt i innholdet, for det er under 5% per 100 gram, og jeg makter ikke spise mer enn kanskje 40... Litt digg må man kunne unne seg!!

LittForTung er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat