Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 11:16   #9055
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hehe, sant det! Ja, da blir jeg nok millionær fort nok.

Jeg synes du skal male dem, jeg. Om du får skrudd dem litt sammen sånn at de ikke henger og slenger, så er jeg stort fan av å bruke ting til de faktisk ikke er brukelige lenger, og et strøk maling eller tre kan gjøre så mye!
Her i leiligheten min har jeg superfete femtittallsskap som noen i et anfall av galskap har malt i en sånn grønnfarge som kirurger har på operasjonsklærne sine. Jeg malte hele kjøkkenet helt hvitt, tak og alt, og så malte jeg skap og skuffer aubergine-lilla, og bytta ut de kjipe Ikea-knottene med blomsterknotter i glass fra Indiska. Ok, fargen er mørk, men det gjør ikke så mye, da kjøkkenet og inredninga er så lite, og det ble altså så mye finere!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥