Da er det min tur til å melde meg ut av 30+ klubben. 9 Mars, Dagen da jeg startet mitt nye liv viste baderoms vekten som skrek i smerte hver gang jeg tråkket på den. 152Kg.. I dag 4 månder å 11 dager senere viste vekten 125.8Kg. Har ikke lenger en bukse som passer og de fleste gensere som tidliger var pølseskinn henger å slenger.. Min målvekt er 100-105 da jeg er Relativ stor og har en del muskler jeg ikke vil miste. Hadde noe fortalt meg for et kort lite år siden at jeg skulle klare dette hadde jeg ledd av de å sagt at det ikke er mulig. Har hatt noen "tunge" stunder med ustabil blodsukker(humør svingninger som en båt i storm) og dager da du aldrig føler deg helt mett. Men dette går heldigvis over. 27Kg i minus gjør noe med kroppen. Jeg flyr opp trapper. Kan leke 3-4 timer i strekk med ungen uten noen problemer. Min helse situasjon er nok bedre en de siste 8 årene. Sexlivet har fått en hel ny dimensjon. Livet har over det hele blitt mye bedre. Selv er jeg en rykk og napp slanker virker det som. Noen uker går jeg ikke ned.. Andre raser jeg ned 2-4Kg. Virker som kroppen min ikke helt liker vekt nedgangen å den prøver å holder igjen hver andre eller tredje uke for så å gi slipp på vekten. Håper dette motivere alle dere andre til å stå på å ikke gi opp. Det er mulig. Selv om det noen ganger butter i mot og det føles som om verden ikke vil at du skal gå ned så ikke gi opp. Mvh en mye mindre ruslepølse.. :-)