Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-11, 08:05   #127
LadyLike
Gjest

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Insyga, her.

Takk søte du, og søte naboen under
Er så koselig og motivereende med en slik tråd, med så hyggelige mennesker <3

I går brukte jeg nesten alle mine 15 karber på ett måltid
lavkarbopannekaker med hjemmelaget blåbærsyltetøy/stevia/rømme/lightsyltetøy og en minislurk med melk.. Men spiste max 1 karb resten av dagen da.

Men fikk ikke sove i natt, og da lurer jeg på... Kan jeg spise 15 karber i dag for det, eller går jeg ut av ketose da? Er jo viktig å sove mener jeg... hmmmm..

Det er jo mange som klarer å være i ketolyse selv med mer enn 15karber, og det skal vel litt mer til for å gå ut av ketolyse. Jeg spiser rundt 30karber per dag (teller ikke men i snitt så er det ca det) og jeg får utslag på ketostiks okkesom

Prøv deg frem, og som mange her inne sier så er det ikke å få utslag på stiksene som er et mål i seg selv. Du vil forbrenne fett selv om du ikke er i ketolyse (slik jeg har skjønt det).
Jeg tror vi gjør oss selv en bjørnetjeneste, hvis vi er for strenge og blir "hysteriske" over karber og annet.

Hvis man skal klare å leve med dette for resten av livet, ja da burde man starte på samme måte som man har tenkt å fortsette.

Jeg f.eks kunne trent 4 dager i uka nå over ferien, men jeg gjør det ikke fordi det er ikke noe jeg klarer å opprettholde etter ferien. Så jeg fortsetter å trene mine 2 dager (eventuelt 3) og det fortsetter jeg også med etter ferien. Jeg har brent meg på det før, gått alt for hardt ut og dermed gitt opp hele greia.

derfor er min filosofi: det må fungere i hverdagen, ellers er det ikke noe vits

Svar med sitat