Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 22:56   #2083
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Godt å være med dere Pruttilutten
Nei, foreløpig har det altså ikke vært noen problemer matmessig. Til frokost er det egg og bacon tilgjengelig, og selv om det også er andre ting der som frister, velger jeg det. Tok rikelig med bacon for å få startet dagen med en god fett-rasjon. Det kan sikkert være et triks for deg også Sanna1, når du kommer til Kypros. Har kjøpt inn litt ost som jeg har lagt i minibaren for å ha som mellommåltider, tok også med noen frøknekkebrød hjemmefra for å ha i "nødsfall", samt cocosa for å ha i teen. Middagen er jo ganske mager, men jeg kjøper gresk salat og tzaziki til, da får jeg fett både fra fetaosten og den greske yoghurten. Foreløpig går det helt fint altså. Eneste er at jeg ikke har funnet noe nøtter, sønnen min har spist opp det vi hadde med hjemmefra, og det haddeegentlig vært godt med noe salt om kvelden... -Men det er jo en liten sak

Nå får jeg logge av her, gull-gutten vil litt på nettet, og så er det bysselalle. Sove godt alle sammen

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat