Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 22:28   #2080
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

[quote=Sanna 1;1164160]

Sitat:

Takk for det. Det er faktisk veldig vanskelig å holde fokus, når en skal bespise 10-12 andre flere ganger om dagen. Ikke rakk jeg å få dyttet i meg noe særlig med vann heller. Blir litt enklere nå, som det bare blir de nærmeste, selv om vi fremdeles blir ganske så mange !
Har forstått du er i Hellas, Bente, - men hvor befinner du deg ?

Vi er i Sivota, en liten landsby en halv times tid nord for Parga, nesten opp mot grensa til Albania. Vi skal prøve å få med oss en tur til Albania en av dagene, men har ikke fått bekreftelse enda på at det er plass. Men har i alle fall bestilt oss båttur til lørdag, så da skal vi besøke Paxos og Antipaxos. Er så varmt her at jeg tenkte det ville bli deilig med en tur på ut på sjøen.

Virker forresten på kroppen som om jeg er i ketose enda. Har vel i grunnen ikke spist noe særlig karber heller, eneste karborike jeg har fått i meg er tomatene i den greske salaten. -Og den kan jeg ikke gi avkall på her nede
Hadde jo lovt meg selv en is hver dag, men det ble ikke i dag heller. Må gå ned i landsbyen for å finne butikk, og det gidder jeg ikke midt på dagen, og etter middag var jeg bare strappmett i dag også. -Så is fristet faktisk ikke Begynner å lure på om jeg faktisk trives altfor godt på dette kostholdet jeg. Normalt får jeg masse vann i kroppen når jeg drar til syden, men nå føler jeg meg faktisk helt fin - ganske deilig egentlig

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat