Da har solen gått ned i havet her og jeg har fått argumentert meg til å "låne" nettkabelen en liten stund Vi har hatt en deilig dag. Var ute i solen på dagtid og har vært nede i landsbyen vår og ruslet rundt på kvelden. Spiste på en liten restaurant i havna. Fikk et bord helt i vannkanten, kikket på fiskene som svømte rundt mellom steinene mens vi slappet av og gumlet i oss grillet fisk og blekksprut + salat og tzaziki da, det må jo bare være med her nede. Elsker den fetaosen jeg får her altså - skikkelig nam! Dere har helt rett jenter - når mant tenker på alt det godtteriet og fastfooden en ikke kjøper lengere, så sparer man jo fort inn det ekstra en bruker på kjøtt og grønnsaker. Og utrolig mye du har fått ut av pengene Pruttilutten, flink å få det til å strekke til! Håper forresten det blir kjekt med fiskemannen - du får avi rapport Godt du har kommet deg trykt ut i havet RikkemOr, håper alt fungerer greit. Kjempesmart å ta med cocosa og Udos. Jeg sitter forresten og drikker te med cocosa jeg også - det er min "kveldsmat" her nede, mens sønnen min gumler i seg chips.... Har lett etter nøtter men er visst vanskelig å få tak i her. Jaja, karber spart det også.... Kjekt med nymalt hus da Dollsine - gresk preg høres fortryllende ut for meg akkurat nå Kunne godt tenke meg å ta med litt av denne idyllen hjem igjen Manne - jeg skal sole meg litt for deg og. Tok det litt rolig i dag for ikke å brenne meg første dagen - men får ta det igjen i morgen Håper dere har en god kveld der hjemme - skal se om jeg greier å okkupere kabelen noen minutter til, men slipper nok ikke til så veldig lenge av gangen