Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 21:40   #9044
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hehe, jeg har aldri forholdt meg til Keno før du spurte om det nå, jeg

Extra har jeg kanskje spilt en gang? Lotto litt flere ganger, men lenge siden nå. Det er jo særdeles vanskelig å vinne noe på, da ... Det meste jeg har vunnet på Lotto er to premier på samme kupong som ble til sammen 300 kr. Det var et kick!

Og så ga jeg småsøsknene mine litt hakeslepp en gang da jeg forutsa tallene i lottotrekninga fire tall på rad

Men det er ikke særlig vanskelig å forstå da. Bare å sjekke hver rekke for de riktige tallene

Hehe, men du kjenner meg, Frøy, og min utrolige evne til å vanskeliggjøre selv det mest ukompliserte! Jeg husker jeg slet veldig med å forstå lotto første gang jeg spilte det.
Men jeg vant tre premier på en måned, tilsammen rundt tusen kroner, da mamma registrerte onlinekort på meg, og sendte inn Extra-kupong i mitt navn for noen år tilbake. Men så fort jeg fikk meg mitt eget kort, så jinxa jeg det tydeligvis. Har foreløbig ikke vunnet en krone. Før nå, da. Wooo! Tjue spenn! Hva skal jeg bruuuuke alt på?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥