Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 20:42   #9036
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, som jeg skrev i mitt opprinnelige spørsmål, så har jeg det. Men jeg skjønner ikke noe av det.
Kupongen min har altså ti rekker, med nivå 2-10 og en ekstra nivå ti, med økende antall nummer for hvert nivå. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke disse tallrekkene i forhold til tallene som er trukket som ligger inne på nettsidene til norsk tipping. Er alle disse tallene mine tall? Er det helt random hvor mange jeg har rett, sånn at jeg bare kan krysse av alle tallene som jeg har som er trukket, og telle de i sum? Skjønner dere i det hele tatt hva jeg spør om?

Keno er som bingo i prinsippet - de tallene du har på hver av dine 10 rekker er dine tall.
Du skal sjekke hver rekke på din kuppong opp mot de 20 tallene som trekkes, og hvert nivå (rekke) krever et minimum av uttrukne tall for å gi gevinst:
Nivå 2 - 2 tall (alle )
Nivå 3 - 2 eller 3 tall
Nivå 4 - 2, 3 eller 4 tall
Nivå 5 - 3, 4 eller 5 tall
Nivå 6 - 3, 4, 5 eller 6 tall
Nivå 7 - 4, 5, 6 eller 7 tall
Nivå 8 - 4, 5, 6, 7 eller 8 tall
Nivå 9 - 0, 5, 6, 7, 8 eller 9 tall (ingen tall (0) gir innsatsen tilbake)
Nivå 10 - 0, 5, 6, 7, 8, 9 eller 10 tall (ingen tall (0) gir innsatsen tilbake)

Premieutbetalingene får du opp når du velger nivå på resultatsiden for keno
Dagens tall er forøvrig 2-6-7-8-16-17-21-24-25-29-33-36-40-42-48-49-56-62-65-70

(Har tidligere jobbet i butikk og bl.a. solgt diverse spill fra Norsk Tipping )

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF