|
Sv: Juli-startere 2011
Opprinnelig lagt inn av LittForTung, her.
Jeg tenker at jeg får huden dekket av det offentlige (magen), om det skulle henge og slenge. Jeg VET at de er villige til å hjelpe om man har slanket seg selv. Jeg tenker at jeg er såpass ung at huden på armer og bein følger med. Jeg har slanket meg før 40 kg på 10 mnd, med sult&tren-metoden, og huden fulgte fint med! Jeg trener ikke, men lever et travelt liv, og setter pris på en fjelltur i ny og ne, og lett turgåing ellers med unger og hund. Jeg sitter ikke mye i ro,da - det må jo sies Jeg spiser bacongull nesten hver dag, men ikke mer enn en håndfull eller to, det orker jeg ikke 
Velkommen, begge to!!! Her er vi i alle aldre og størrelser! 
Heisann Du høres litt ut som meg. Jeg er en jojoslanker av dimensjoner, men nå er det nok!! Jeg er kanskje litt større enn deg, usikker - men kjenner meg igjen i alt du skriver. Jeg spiser minst 75% fett hver dag, målt i energiprosent. Det kan du finne ut av ved å legge inn det du spiser på diett.no. Jeg gjorde det de første dagene, for å få litt oversikt! Om jeg er redd for at jeg får for lite, så spiser jeg en liten osteblings med majones til kvelds - bare for å være sikker Lykke til!
Ja, man får det kanskje dekket... Har slanket meg før jeg også, gikk ned 30kg, kun ved å legge om kostholdet, spise sunt, lite og ofte, pluss at jeg tok trapper istedenfor heis osv. Gikk fort ned, og holdt vekten helt til jeg ble gravid for snart to år siden, da kom alt på og litt til :s Er midt i flytting her, så har ikke blitt noe trening på meg heller. Har ei litta ei på 11mnd jeg flyr etter da hihi...
|