|
Sv: Juli-startere 2011
Opprinnelig lagt inn av etaeb, her.
Jeg har faktisk kun brukt 2 år på over 30 kg jeg, så kunne jo minst halvert det for å gå ned igjen.hihi.... 1 kg i uken er jo strålende da, skjønner du vil ned mer, men er jo kjekt at huden får hengt med også.overflødig hud er jo vanskelig å slanke bort.. hihi.. er sånn jeg tenker når jeg ønsker voldsomme vekttap fort.Trener du masse? Og ett bitte lite spørsmål til; spiser dere bacongull? ser det er så mange som gjør det, men dette inneholder jo sukker... hm..
Jeg tenker at jeg får huden dekket av det offentlige (magen), om det skulle henge og slenge. Jeg VET at de er villige til å hjelpe om man har slanket seg selv. Jeg tenker at jeg er såpass ung at huden på armer og bein følger med. Jeg har slanket meg før 40 kg på 10 mnd, med sult&tren-metoden, og huden fulgte fint med! Jeg trener ikke, men lever et travelt liv, og setter pris på en fjelltur i ny og ne, og lett turgåing ellers med unger og hund. Jeg sitter ikke mye i ro,da - det må jo sies Jeg spiser bacongull nesten hver dag, men ikke mer enn en håndfull eller to, det orker jeg ikke 
Opprinnelig lagt inn av kvitre, her.
nei og nei.. her har jeg gått glipp av en tråd gitt.. hehe.. jeg har startet i juli.. la meg til julistarternes vekttråd og trodde det var den eneste tråden å følge.. men den gang ei.. håper jeg fortsatt er velkommen.
Jeg er 1.70m, skal ned 12 kg og er 23 år
Opprinnelig lagt inn av megog, her.
Litt sent i juli - men kan også jeg få bli med her?
Etter to graviditeter har jeg visst 30 kg å ta av.. Har tenkt å prøve meg på lavkarbo/ketolyse, startet i går..
Velkommen, begge to!!! Her er vi i alle aldre og størrelser! 
Opprinnelig lagt inn av volvojenta, her.
Hiver meg på her jeg og. Har gradvis gått over til lavkarbobriks istedet for brød og på fredag kuttet jeg helt ut pasta, ris og poteter.
Er fullstendig grønn på mange ord og uttrykk og er veldig spent på om det vil fungere for meg. Har vært overvektig i ca 15 år og ser at nå må noe gjøres hvis jeg ikke skal bli syk.
Er 100% frisk i dag og fungerer i jobb. Har en fordel at jeg har vært i veldig god form en gang er fortsatt er jeg sterkere enn de fleste men blir fort andpusten når jeg går opp bratte bakker.
Lurer på hva som er "nok fett"? Har kuttet ut alle lettprodukter og bruker meierismør til matlaging.
Heisann Du høres litt ut som meg. Jeg er en jojoslanker av dimensjoner, men nå er det nok!! Jeg er kanskje litt større enn deg, usikker - men kjenner meg igjen i alt du skriver. Jeg spiser minst 75% fett hver dag, målt i energiprosent. Det kan du finne ut av ved å legge inn det du spiser på diett.no. Jeg gjorde det de første dagene, for å få litt oversikt! Om jeg er redd for at jeg får for lite, så spiser jeg en liten osteblings med majones til kvelds - bare for å være sikker Lykke til!
|