|
Sv: Skal - skal ikke på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av comida, her.
Ja, det vet jeg. Tror kanskje jeg ville vært mindre negativ dersom jeg ikke hadde forsøkt den strengeste varianten først. Skulle tro jeg ikke kjente meg selv etter så mange år... Naboene her driver med moderat lavkarbo, ca 50/døgn, de raser ned. Så jeg ser at det funker det også.
Jeg tror heller ikke at du trenger å gå på den strengeste varianten her. Jeg går på ca 30-50 gram karber om dagen (jeg teller de ikke men prøver å spise minst mulig). Jeg raser ikke ned i vekt, men jeg går ned i vekt og er fornøyd med det. Du må se hva som passer deg, hvor du både kan nyte litt godt men samtidig ikke skeie helt ut. Men mye er nok instillingen. Min mann ga opp Lavkarbo etter 3 uker fordi han mente det var så vanskelig å gjennomføre. Men egentlig var det bare hans egen vilje som stod i veien. Han hadde ikke lyst til å droppe is, øl, brød osv. Men da er det jo ikke rart at han ikke føler det fungerer for han. Viljen er det viktigste 
Lykke til uansett hva du bestemmer deg for men jeg tror du MÅ bare bli enig med deg selv hva du vil også må du bare gjennomføre det.
|