Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 15:53   #2070
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Litt kjapt innom her fra det store hav nå=)

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

RikkemOr: Håper turen ut i havet går greit i dag og at du finner utav det med maten og rutinene der ute. Fordelen med dagvakt må jo vøre at du får frokost til frokost og middag til middag i alle fall. Masse lykke til, håper det går greit å få med seg cocosaen ut denne gangen, så du får i deg fettet du trenger i alle fall.

Cocosa'n og udo'sen er med ut denne gangen=) "Fordelen med dagskift er frokost til frokost"... Hmmmm, ja hvis jeg klarer å stå opp så jeg får spist frokost så er jo det sant meeeeen... Jeg skal ihvertfall komme meg innom og få pella med meg noen egg har jeg planlagt Jeg er ikke en morgenfugl, aldri vært og blir jeg det med alderen som mange prøver å si at er vanlig blir jeg kjempeglad... Jeg venter og venter på at det der skal skje =) Kos dere såååå mye i varmen, og nyt solen idag og dagene fremover.. Det fortjener du

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Takk, Bente og Dollsine <3
I dag kom lønnen, så alle de kjedelige prioriteringene kommer innom dagen i dag, men jeg SKAL ha penger til mat - det er jeg jo nødt til?
Blir de høyst nødvendigste varene; fløte (hvis lang utløpsdato, 5 pakker), smør, brokkoli, kjøttpålegg, kesam (for å bake brød) og strimlet svinekjøtt fra coop. Lenge siden biff stroganoff nå

Hatt en lang og kjedsommelig natt. Hostet, nyst og får det hverken opp eller ned. Flaks legen min ringte (ringer en gang i uken) og hørte på stemmen min at her var det allergi - så fikk time litt senere på dagen. Forhåpentligvis frisk som en fisk til i morgen. Dog, fiskemannen lovte meg buljongsuppe (kyllingsuppe) med pølsebiter, løk og hvitløk hos han i kveld, såååååååååååååååååååååååååååååå................

Deilig å endelig få noen kroner på kontoen igjen da frøken! Så du slipper å gå med nesa i bakken å se etter 50-øringer mener jeg Og bra at lege hørte det og får ordna opp i formen din med en gang så du slipper å gå tett å fæl i flere dager Også må du kose deg masse masse hos fiskemannen og la han varte deg opp på best mulig måte

Nå må vel jeg komme meg ut i anlegget her å kikke litt.. Forresten Dollsine.. Jeg er sååå enig... Skulle tro de har gjort noe feil med turnusen min eller no, for at 4 uker er borte.. Det skjønner ihvertfall ikke jeg...

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat