Opprinnelig lagt inn av Chalos, her. Takk takk Ble veldig fornøyd når jeg såg det selv, fikk motivasjonen oppe for å kvitte seg med de ekstra cm også!. Ja, jeg er veldig glad for at jeg målte meg når jeg startet, har hjulpet meg med og holde motet oppe de ukene jeg ikke gjikk ned noe, for såg jo at cm krympet Merker det selv godt på klerne, flere bukser som har blitt for store, så har snart ikke flere igjen men domt å kjøpe nye når jeg fremdeles har mye og gå ned
Opprinnelig lagt inn av Chalos, her.
Takk takk Ble veldig fornøyd når jeg såg det selv, fikk motivasjonen oppe for å kvitte seg med de ekstra cm også!. Ja, jeg er veldig glad for at jeg målte meg når jeg startet, har hjulpet meg med og holde motet oppe de ukene jeg ikke gjikk ned noe, for såg jo at cm krympet Merker det selv godt på klerne, flere bukser som har blitt for store, så har snart ikke flere igjen men domt å kjøpe nye når jeg fremdeles har mye og gå ned
Jeg la merke til vektmål og cm mål som du har satt deg, det er det samme som meg. Kjempe gøy, spennende å se hvordan vi klarer oss