Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 14:01   #112
LadyLike
Gjest

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Måtte jo tråkke på vekten i dag og få notert "1mdjubileumvekten!"

Jeg har tatt av 5,7 kilo på denne måneden.

Og vips! Det var akkurat så mye jeg tenkte å si om akkurat vekt i dag.

Fra nå av i dag blir det fokus på hvordan kroppen min har det på dette kostholdet og det faktum at trening nå går som en lek!

* jeg har mindre smerter
* jeg opplever at jeg raskere blir mindre stiv i kroppen om morgenen
* jeg er helt uten søthunger
* jeg blir mett til måltidet og kjenner mer og mer ofte at jeg ikke er sulten før etter mange timer siden forrige måltid
* jeg merker forskjell angående trening. Utholdenheten har blitt bedre. Den var bra før også, for kondisjonen har vært god, men nå er det bra på en annen måte. Det er godt å kjenne på!
* jeg krymper med stor fart og har en mage som nå er temmelig fin!
* jeg har regelmessige toalettvaner
* jeg finnes ikke oppblåst i magen
* jeg er blid!

Jeg trente i går (1 time på sykkel i god fart, vit-vib og en masse ustrekking) og jeg har vært på trening i dag. I dag hos fysioterapeuten. Der er det effektiv treningstid (styrke) på 50 minutter hvor treningen konsentrerer seg om styrking av overkropp, samt rygg.

Jeg har tenkte meg ut på runden min etterpå i dag. Full fart i 1 time på bena.

Ønsker alle en fortsatt strålende tirsdag!

Jeg er imponert og jeg liker listen du har laget over hva du vil fokusere på. Jeg er veldig enig, men dessverre er det fortsatt vekta som styrer meg. Men jeg begynner å merke det på kroppen også.

Spesielt treninga, som du også nevner, er mindre støl selv om jeg tar MER i og klarer nå å GÅ i 6.4km/t på tredemølle i 3.5% motbakke. Når jeg begynte å gå for oppvarming på lavkalori, klarte jeg maks 6 og ble veeldig sliten i beina.

Uansett, takk for oppmuntring. Vi får se hvordan det går, jeg håper jeg klarer -10kg

Svar med sitat