Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 11:27   #1268
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Tuuuuuuut - her går det unna i svingene, men heldigvis holder jeg meg på skinnene
Seriøst; etter snart 2 uker med et til tider nesten uutholdelig søtsug, føles det som en kjempeseier at jeg faktisk ikke har spist en eneste sjokoladebit eller annet "snop".
Kjøpt JA, men ikke spist
Tror nok tantebesøket som kommer denne uka er mye av grunnen, men også det at jeg har vært litt sløv med fettinntaket.
Så i dag har jeg kastet meg på Udo's og Cocosa-trenden, 15ml av hver før frokost
Uvant, men ikke værre enn at det går greit.
Nå er det snart tid for lunch-vogna, og da står pannekaker (1egg+1ss fløte pr pannekake) med fårepølse og ost på planen - sært men godt

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat