Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-11, 10:42   #9022
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Hvilket program bruker du nå til å åpne? Hva slags filendelse er det? Mistenker at du har brukt word eller noe lignende tidligere og ikke har det installert nå.

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Høyreklikk på fila og velg egenskaper. Der finner man som regel filtype. Om du poster hvilken filtype filene har er det enklere å hjelpe - finne ut hvilket program du trenger for å åpne dem.

Er det programmet avinstallert er det bare å installere programmet på nytt for å lese filene.

Takk takk. det står RTF-fil og at det skal åpnes i notisblokk. Dette ble bare lagret vanlig, dvs at jeg har valgt det som maskinen foreslo. Men det kan tenkes at det var Word som ble avinnstallert ja. Pokkers. Skal se hva jeg finner ut nå når jeg er mer våken ..

Edit: Hvis jeg velger "åpne i wordpad mfc-program kommer det frem

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...