|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Goood kveld/natt =)
Nå har jeg nesten detti helt av her merker jeg... Suser rundt meg selv og prøver å pakke, men det er like vanskelig hver eneste gang det der....
Hadde besøk av et par stykker her som blei altfor seint, så da har jeg liksom ikke fått gjort rutina mi og da blir jo alt feil.. Men nå er jeg nesten ferdigpakka da... Så er det vel bare å komme seg i seng... Eller, mulig jeg sover på sofaen inatt for å være sikker på at jeg våkner... Har sååå noia for å forsove meg, og hvertfall når det er en som ska sitte på i tillegg!
Men godt å høre at du er trygt på plass og at det var nett å oppdrive Bente!=) Håper dere stoooorkoser dere der nede i varmen og ikke bare gjemmer dere inne med aircondition Hellas er fantastisk! Og jaaa, gresk salat og tzatziki Hmmm, kanskje jeg må nettshoppe meg Stevia når jeg kommer hjem igjen da... Er jo verdt å prøve hvertfall=)
Og klaaart du ikke ska gi opp Prutti'n!=) Når jeg fortsatt holder på med null resultater, da skal jammen ikke du gi deg heller... Dette kan du og jeg heier sååå masse på deg! Og jeg kan se for meg pruttilapper med jordbær var fantaaastisk! Selv kosa jeg meg med bringebær og fløte kjørt til smoothie... NAMME! Har laga osteknekkis til frokosten imorgen og, så da er vel hvertfall det i boks..=)
Dollsine: Jeg drikker i grunn bare Carlsberg jeg.. Det er verdens beste øl spør du meg og jeg eeelsker den... MEN, nå i det siste blir det jo med vin da... Er nok noe av det kjipeste med kostholdet for min del faktisk... Jeg savner utepilsen og vin er ikke det samme for ei som er så glad i iskald øl som det jeg er... Men, men hva gjør man ikke for helsa 
Neeei, nå må jeg skjerpe meg og slutte å dra ut tia... må opp kvart over 5 elno, så er bare å komme seg i seng.... Blæææææ... Håper alle har en finfin natt og sover godt=) Stooooor nattaklem fra meg 

|