|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Da var jeg framme i Hellas. Hotellet er bra, har en helt fantastisk utsikt over havet fra terassen utenfor, og en koselig liten landsby i 5 minutters gåavstand. Det er så varmt at vi har satt oss inne i aircondition, hehhe, sånn er det med vestlendinger på tur, tar litt tid å bli aklimatisert kan du si.
Maten i dag har gått ok, på flyet var det ingenting nesten jeg kunne spise, kun litt eggerøre med smør, så jeg var kjempesulten til middag. Men grillet kjøtt, gresk salat og tzaziki er bare namnam altså, så de blir nok maten de fleste dagene her nede.
MariaB: Velkommen hjem fra ferie, kjekt å høre at du har kost deg!
Pruttilutten: Godt å høre du er i gang igjen med maten, vennen. Og så må du kose deg på fisketur
RikkemOr: Reiser du ut alt i morgen Tida går jammen fort. Håper du har frisknet til igjen i løpet av dagen God bedring-
Dollsine: Jeg forstår heller ikke det med den vekta altså, det høres jo ut som du gjør alt riktig. Forstår godt at du blir frustrert, håper virkelig det løsner snart for deg og at det hjelper å ha fri og være hjemme
Fikk som dere ser tak i en nettverkskabel her, så jeg kommer nok til å stikke innom og hilse på dere hver dag, men må krangle litt med sønnen min om den kabelen...... Godt å ha dere med meg på tur skjønnaser
|