|
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.
Veldig fint å høre om dine erfaringer! Greit å vite at det er flere i samme båt i forhold til å stå stille. Skal innrømme at jeg ikke er helt motivert for å gjøre nettopp det. Ikke akkurat nå. Ikke enda.
Det kan være noe i at kroppen ikke er helt omstilt enda. Det kan jo selvsagt ta noe lenger tid. Når det er sagt, så har jeg vært plaget av en utmattet følelse over en lang stund og dette har blitt mye bedre. Jeg er nå oppegående en hel dag uten å "måtte" ha meg en lur på ettermiddagen. Det er deilig å kjenne på!
Jeg må se litt nærmere på hvor mye fett jeg får i meg, men jeg tror at det er nok. I følge Diett.no skal det være nok. Jeg håper også at det er nok for fetere enn jeg spiser nå tror jeg faktisk at jeg får vansker med å gjøre...hehe.
Ønsker deg, og dere andre her inne, en riktig fin mandag! Ny dag og nye muligheter! Hurra!!!
Folk er jo forskjellige og det kan jo hende at jeg ikke har fått i meg nok fett, derfor sier jeg: får i meg NOK fett, ikke øke fettet til uante mengder. Det klarer ikke jeg heller 
Jeg har ekstremt lave jernlagre, så jeg har vært trøtt og sliten hele tiden. Har ikke blitt noe verre ved å gå over til Lavkarbo men merker sakte men sikkert at det blir bedre 
Lykke til videre, plutselig løsner det igjen! (anbefaler også veldig å måle for å se at cm forsvinner. Det gjorde de hos meg, i de 2 ukene vekta stod stille/gikk litt opp)!
|