Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-11, 11:13   #83
Lindemor
Seniormedlem

Lindemor sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Jeg er også på min 4.uke og det er først denne uken jeg har gått litt ned igjen. Var 2 uker med stillstand....hvis du er veldig trøtt er nok kroppen ikke helt omstilt på matvanene enda. Ellers har jeg opplevd at jeg blir mindre trøtt hvis jeg får i meg nok fett

Veldig fint å høre om dine erfaringer! Greit å vite at det er flere i samme båt i forhold til å stå stille. Skal innrømme at jeg ikke er helt motivert for å gjøre nettopp det. Ikke akkurat nå. Ikke enda.

Det kan være noe i at kroppen ikke er helt omstilt enda. Det kan jo selvsagt ta noe lenger tid. Når det er sagt, så har jeg vært plaget av en utmattet følelse over en lang stund og dette har blitt mye bedre. Jeg er nå oppegående en hel dag uten å "måtte" ha meg en lur på ettermiddagen. Det er deilig å kjenne på!

Jeg må se litt nærmere på hvor mye fett jeg får i meg, men jeg tror at det er nok. I følge Diett.no skal det være nok. Jeg håper også at det er nok for fetere enn jeg spiser nå tror jeg faktisk at jeg får vansker med å gjøre...hehe.

Ønsker deg, og dere andre her inne, en riktig fin mandag! Ny dag og nye muligheter! Hurra!!!

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat