|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
GOD MORGEN!! Ikke si at dere sover ennå?
For en strålende mandag morgen! Overskyet, 17-18 grader. Perfekt gå-tur-vær. Og malevær (ser litt mørkere på den jobben da )
God tur Bente; misunner deg ferien! Vi blir hjemme så fremt det blir ok vær. Ellers blir det å parkere seg i bilen og kjøre noen mil.
Klart vi er her for deg Pruttisjefen!! God tur på fjellet med deg! Masse frisk luft håper jeg, noen gåturer osv.
Her var det veiedag i dag ja, som vanlig nedtur det. Eller opptur - som en ser det. Var 1,4 kg tyngre enn sist sist mandag. Jada... Sånn går no dagan
Det gjør noe med innstillingen min dette. Ikke motovasjonen, for den er absolutt på plass. Har andre gevinster med dette kostholdet så det er helt ok å fortsette. Men så var det disse forb&%€#ede kiloene da. Derfor er det så godt å ha ferie nå og ha litt god tid til å finne ut av ting og tang. Jeg har endret litt på maten og spiser mer salat med olje. Har ikke skinke eller andre proteiner i salaten enn fetaost. Der kvittet jeg meg med en proteinkilde som tok plass. Knekkebrød til frokost med ost; det hører med til fridager det. Middag; kjøtt/fisk og salat med feta og olje evt grønnsaker. Kveld: salat med feta/olje, bær med fløte eller ostekjeks alt etter hvor mye jeg har å gå på av prot/kh.
Nå skal jeg lete fram fargekartene mine og finne ut hvilken farge jeg skal kjøpe i dag. Ha en god mandag alle sammen!
|