|
Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.
Jeg lurer på om det er Pepsi Max som er med på å bremse min nedgang nå, eller om det er som du sier LadyLike at kroppen nå har sluppet de første fem kilo og tar en pause?
Jeg har tatt av noen få hundre gram den siste uken og selvom jeg i dag har tatt av nøyaktig 5,1 kg på de fire ukene jeg har hatt fullt fokus på karbohydratfattig kost, så ble det første kiloene borte på en-to-tre. Nå går det sakte og jeg skal innrømme at det tuller litt med hode mitt..... .
Begynner å tenke på om det kan være Pepsi Max som er partystopper. Spier jeg for mye fett, tro? Blir det totalt for mange kalorier? Osv osv... men forklaringen kan jo være enkel - kroppen trenger litt tid og egentlig synes jeg ikke det er noe rart...når jeg tenker meg om.
Jeg trives så godt på dette kostholdet at jeg har ikke tanker om å gi slipp. Heldigvis. Alikevell ønsker jeg at kiloene jeg vil bli kvitt skulle ha vært borte i går... makan til surrete tankevirksomhet! hehe.
Jeg vet så godt hvordan du har det, jeg gikk ned 3kg første uka. Men så gikk jeg opp igjen 500gram for å så stå helt stille i 2 uker. Men jeg trives alikevel med dette, men som deg så begynner hodet å tulle. Men jeg går ikke opp noe mer, så noe må jeg jo gjøre riktig.
Ang. PM så kan det jo være en ide å stoppe helt å drikke det...selv om det er vanskelig i starten. Jeg har vært cola avhengig, men klarer meg fint uten nå. Men jeg vet md meg selv, at hvis jeg starter å drikke cola igjen blir jeg nok avhengig ganske fort og jeg får til og med "abstinenser" når jeg slutter.

Uansett, bra du drikker 2.5 liter vann!!!
|