Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 19:56   #128
blingbling
Juniormedlem

Medlem siden: May 2011
blingbling er på en erverdig vei

Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

blingbling; så moro at du også har funnet din bibel! Har du kjøpt deg oppskriftsboka også? Hvis ikke tør jeg anbefale den også. Veldig god!

Jeg gjør som deg i forhold til å spise litt bær og fløte på kvelden. Jeg har unnet meg dette omtrendt hver eneste kveld. Beregner bærene inn i karboregnskapet og nyter pisket fløte med sukrin og tenker at fett skal forbrenne fett....

Artig å høre om din hjemmelagede sjokolade! Skal si du har vært super flink!

Jeg har i dag laget "kladdkake" som jeg fant oppskriften av i boka - bakeglede uten sukker - og smakte på den når den var sånn passe avkjølt. Den hadde da en noe spesiell ettersmak, men skal visstnok serveres kald så jeg satser på at den blir veldig god! Kraftig sjokoladesmak og deilig konsistens. Blir veldig godt med noen bær og pisket fløte til!

Knekkebrød er et must. Hvilke er det du har laget? Jeg har brukt nannahs knekkebrød oppskrift og den er suveren. Hele familien (og vil teller 8) liker dem veldig godt, så her må jeg vel egentlig bake hver dag... hehe.

Blir spennende å høre om pizzabaking! Jeg har bestilt meg bunnblanding fra lavkarbohuset og er spent på den. Lykke til og kos deg masse!

Heisann.
Ja, jeg har oppskriftsboka også. Det var den jeg kjøpte først. Veldig bra begge bøkene... (siden jeg er sykepleier, så syns jeg det er veldig greit med blodprøve dokumentasjon. Så er nok derfor jeg har blitt helt frelst av disse bøkene)

Jeg har laga både nannahs knekkebrød og de i oppskriftsboka til hexeberg. Begge er veldig gode synes jeg. Og ikke minst kjekt med variasjon. Oiiij, 8 stk i famileien ja.. Det kaller jeg respektabelt!!!

Laga også t-briksen her, og syns den er mye bedre enn brødene jeg har laga. Så den er en grei variasjon også..

Pizzabaking går veldig bra. Pizzaen er veldig god!!! Har laga den samme oppskriften hver gang nå. Og på fredag laga jeg dobbel oppskrift der jeg laga 2 mindre bunner og en litt større som jeg frøs ned. (kjekt å ta opp en travel dag)

Jeg bruker denne oppskriften:
http://lchf-bloggen.blogspot.com/2011/03/pizzabunn.html

Aldeles nydelig!!!! Anbefales!

Hvordan ble kladdkaken når den ble kald? noe å anbefale???
Synes det er veldig arti å ekspirimentere med oppskrifter