Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-04, 17:17   #11
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Ja, dette var utrensing. Soppen "flykter" til hulrom, og ofte da til skjeden. Derfor sier man at et par uker etter oppstart på Candida-diett, så får man en forventet soppinfeksjon i underlivet, som må behandles lokalt. Atkins er jo ingen direkte Candida-behandling, men det hjelper - i.o.m. soppen gjerne vil ha sukker og stivelse! Med Candida (egentlig heter plagen CRC), så menes forøvrig ikke bare sopp i underlivet, men at soppen som finnes naturlig i tarmen blir "overaktiv". Kan gi plager i hele kroppen.

Ja jeg har vært svært plaget i flere år. Fikk gjentatte infeksjoner under armene (hissig utslett, var sopp), sopp på tunga, nedentil, ble/blir RUSA av sukker, muskelsmerter, irritbilitet, rennende øyne osv.

Men ja denne dietten sulter jo ut soppen, og når soppen dør, vil den skille ut kraftige "gifter" som påvirker oss i form av feks. kvalme, svimmelhet og generell dårlig almenntilstand. Mon tro om ikke dette kan være noe slikt, men jeg har ikke hatt det før, til tross for candidadietter osv.