Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 17:58   #2008
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Godmorgen kjære venner, håper dere får en god dag!!!

Og så dagens vektoppdaterring: Bestemte meg for å ta veiedag i dag, siden jeg drar så grytidlig i morgen at jeg sikkert ikke husker det. -Og jeg hadde gått ned 500g. Det betyr at jeg nå har tatt 10kg totalt!!! Halveis til målet, såååå glad for det

TIII kilo!! Så fantastisk bra! Også må du ikke glemme at det er du som har oppdratt barna dine og lært dem å bli så bra som de kan være og er, så du må nok ta mye av æren der ja supermamma'n

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Dagen i dag blir nok en prøvelse.
Familien skal samles i ungdomshuset og feire min svigerfar, som fyller 102 år i dag.
Min store svigerfamilie består bla. av drøssevis av kakebakere. En riktig kakefamilie !

O'store g...... gi meg styrke !

Wooow! 102 år, det er ikke ofte man hører!=) Lykke til med kakeutfordringen

Pruttilutt, så braaa at du har kost deg masse i helgen!=) Det trengs å herje litt innimellom=) Og jeg er heeelt sikker på at du har fått noen komplimenter jeg og, men det er som det er sagt flere ganger.. I Norge er vi eksperter på å kamuflere komplimenter.. Og pga det er vi kanskje ikke så flinke til å ta imot eller faktisk skjønne at det var et kompliment vi akkurat hørte?=) Men dette er ikke til å misforstå i alle fall.. Du er en vakker og utrolig nydelig person lille venn, og du hjelper alltid alle så godt du kan med den enorme kunnskapen du har Du er rett og slett fantastisk

Jeg er så sykt sliten idag, våkna klokka 16, og er fortsatt ikke helt klar i toppen.. Jeg bruker en evighet bare på å få skrevet her idag=) Har på tv'n og detter ut stadig vekk Men igår var en super kveld, ikke på byen da, mesteparten av tia jeg var på byen tilbrakte jeg i taxikø for å komme hjem igjen.. Heheh=) Men vorset her hjemme og båtturen fra Brevik til Langesund var supertrivelig På byen var det litt for mye sånn 18-års fest så jeg gikk rundt å prøvde å finne kjentfolk, men det var jo bare umulig når det var så stappa.. Det er vel det samme ca hvert år, jeg er så og si aldri i Langesund fordi det er der jeg hang når jeg var 15-16-17 år selv og det har ikke forandra seg stort.. Men det glemmer jeg litt bort i løpet av året og så tar jeg en tur igjen på sommeren og det er AKKURAT det sammen, bare at jeg blir eldre og eldre for hvert år
Idag er det kun sofakos som gjelder for min del.. Spist muffinser til frokost og kosa meg med kaffe med cocosa=) Håper alle har en super dag/kveld=)=)=)

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat