|
Sv: Hva ville du gjort i min situasjon? Trenger gode råd
Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.
Må få si at du virker utrolig reflektert og har mange gode tanker aldern tatt i betraktning. Husker når jeg var 17år..haha, huff, det egner seg ikke på trykk her.
men, utrolig bra av deg å reflektere over dette, og at du tar noen bevisste valg. også er det da fint å lufte hode litt her så det ikke tar heelt overhånd
Takker for det, men alle har sine grunner. har man allerede fått kjenne på livet i ung alder så kan ting skje fortere enn hos andre 
Hehe, tro meg jeg har også hatt min periode som ikke egner seg på trykk her, men det har jeg og det har du, som alle andre. Alle har hatt sin periode, i forskjellige grader og versjoner 
Ja syns det var kjempegod og få snakka om det her, fått luftet det til mennesker med samme "mål" som meg, har prøvd og snakket med venninner og familie, men når de ikke har den interessen eller kunnskapen om temaet så er det lite respons og ta tak i der...
Så har jeg blitt veldig positiv overasket over veldig rask og bra respons her inne, trodde ikke det skulle gå så fort! Hadde heller ikke regnet med at så mange skulle gidde å lese alt jeg skrev. Så det ble jeg veldig glad for!
Så er det veldig godt for meg å høre hva andre mener, av folk som har litt peiling