|
Sv: Hva ville du gjort i min situasjon? Trenger gode råd
Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.
Det florerer av historier om unge jenter som av en eller anen grunn synes de bør slanke seg/sulte seg ned i undervekt, ødelegger forbrenninga og får reelle vektproblemer senere....
Bruk hodet litt, legg mesteparten av utskeielsene til helg, bruk kroppen fysisk og nyt livet!
Jeg ble mamma som 18-åring, 19 åring og vips, 3 barnsmor som 22-åring, og det er ikke til å komme fra at jeg skulle ønske jeg hadde vært enda mer ungdom og gjort mer ut av den tiden, før jeg ble mor. 
Fryktelig trist å "kaste bort" den tiden med type "fanatisk" kosthold
Ja at man er i fysisk aktivitet og tenker over hva man putter i munnen, men at man kan kose seg og nyte liver itillegg!
Jeg gleder meg veldig mye til jeg selv får barn! Du er heldig som er velsignet med 3 barn, den beste gaven man kan få! Men det var kanskje tidlig, men har ikke jenter i alle årrekker fått barn i ung alder? 17-25 års alderen er nok den mest normale alderen å få barn i Også er det slik at jo yngre man er jo bedre er det å få barn! Da er det mye større sjanse for at barne blir friskt 
Jeg skjønner hva du mener, men siden du fikk barn så tidlig, så flytter de jo fortere ut, å da er du yngre når barna dine er voksen. Å da kan du virkelig ta igjen ungdomstiden å gjøre hva du vil Reise rundt i verden sammen med mannen din og oppleve verden, omså ikke på samme måte som når du er 18 men på en annen god måte 
Ja jeg vet, skal huske på det å prøve å leve mere å tenke mindre, men samtidig være fornuftig å ta vare på meg selv, hehe BALANSE!