|
Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.
Er du sikker på at du ikke har fått et kompliment, bare i en annen variant ?
Jeg er overbevist om at du har hørt mer enn en gang, - at du er kjekk og grei, søt og snill .....
Eller at du kledde den og den fargen, foressten ?
Vi nordmenn er vel ikke særlig kjent for å være rause med komplimenter akkurat. Prøv å gi noen sjøl, kanskje det smitter.... Ikke vet jeg, for om vi ikke er flinke å gi komplimenter, så er vi like lite flinke å ta de imot.
Jeg blir iallefall litt brydd mange ganger, for en er jo ikke vant til å høre noe særlig pent !
Jeg er jo som nordmann flest, gjerrig på positivitet. Men et kompliment som sier "for noen vakre øyne du har" har jeg aldri hørt snurten av. Det kommer vel når det er mest kjærkomment?
Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.
Festløven er våken og edru registrerer jeg; dog til et ukristelig tidspunkt. Aja var en ung igjen.... Du får mange komplimenter, det er jeg sikker på! Vi bare ikke registrerer dem. Og vi nordboere er elendige på å gi direkte kompliment så da må vi være kreative på hva det er vi hører og tolke det positivt.
Ukristelig tidspunkt, ja, men det var sååå godt å sitte oppe alene med radio, forum og stekte svenske kjøttbullar. Nammnamm!
Tolke positivt? Da må man ha et positivt utgangspunkt 
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Godt du har fått være 22 i helgen kjære Pruttilutten, du er kanskje litt sliten nå, men denne helgen har helt sikkert vært en god pause for hodet ditt når det gjelder matfokus. Og det er mange måter å få et kompliment på - du fortalte om en mann du ikke kjente som kom bort og holdt rundt deg og ga deg en stor klem - det er da et kjempekompliment! Og jeg vil også gjerne gi deg et kompliment: Jeg synes du er en helt fantastisk venn å ha her inne, og er så glad for at du er her med oss, og jeg har også sett på bildene dine og synes du er en nyyyydelig jente.
TAKK, Bente Jeg er enda mer glad for at jeg ble med dere i denne gruppa, kunne ikke drømt om bedre venninner her inne!
Ååå, dere er så gode alle sammen!
Opprinnelig lagt inn av bente1, her.
Og så dagens vektoppdaterring: Bestemte meg for å ta veiedag i dag, siden jeg drar så grytidlig i morgen at jeg sikkert ikke husker det. -Og jeg hadde gått ned 500g. Det betyr at jeg nå har tatt 10kg totalt!!! Halveis til målet, såååå glad for det
RÅ, HELT FANTASTISK! Steike, jeg er stolt av deg!
Vi kommer etter vi andre 
-
Tenk å våkne etter tre dager standhaftig alkoholinntak og være i perfekt form? Ikke hodepine, ikke kvalm, ikke nerver... Bare... lykke?
Fått i meg litt mat og drikke, satt på en film og skal kose meg under pledd, for jeg kan ikke nekte for at jeg er litt sliten. 
Masse kos fra en tilfreds pruttis