Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her. Du ser forøvrig helt nydelig ut og vekt og høyde høres ut til å være helt perfekte i forhold til hverandre. Det virker også som du egentlig har et fornuftig syn på hva som er et sunt og fornuftig kosthold så dette går nok veldig bra det tenker jeg. Og om 20 år ser du på bilder fra nå og tenker at "hva i all verden tenkte jeg på, jeg var jo helt nydelig!" Kos deg og god sommer!
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Du ser forøvrig helt nydelig ut og vekt og høyde høres ut til å være helt perfekte i forhold til hverandre. Det virker også som du egentlig har et fornuftig syn på hva som er et sunt og fornuftig kosthold så dette går nok veldig bra det tenker jeg. Og om 20 år ser du på bilder fra nå og tenker at "hva i all verden tenkte jeg på, jeg var jo helt nydelig!" Kos deg og god sommer!
Det florerer av historier om unge jenter som av en eller anen grunn synes de bør slanke seg/sulte seg ned i undervekt, ødelegger forbrenninga og får reelle vektproblemer senere.... Bruk hodet litt, legg mesteparten av utskeielsene til helg, bruk kroppen fysisk og nyt livet! Jeg ble mamma som 18-åring, 19 åring og vips, 3 barnsmor som 22-åring, og det er ikke til å komme fra at jeg skulle ønske jeg hadde vært enda mer ungdom og gjort mer ut av den tiden, før jeg ble mor. Fryktelig trist å "kaste bort" den tiden med type "fanatisk" kosthold