Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-11, 13:06   #14
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva ville du gjort i min situasjon? Trenger gode råd

Opprinnelig lagt inn av blond&bli, her.

Å har lest opptil flere ganger her inne at man ikke skal se på mat som "kos". Ok det er sikkert flott om mange klarer det, men for meg så kommer alltid mat til å være en DEL av kosen, mat gjør ikke ALL kosen, men den fullfører den, om du skjønner . Ser du en film som da er kos, så blir det liksom ikke det samme uten litt godt til, for meg, å for mange andre

Helt enig! Det er en del her inne som liksom lett henslengt sier at "maten betyr ingenting for meg, jeg bare slenger i meg noe når jeg er sulten, utover det bryr ikke mat meg i det hele tatt" og det høres nitrist ut i mine ører! Noen ganger gjør jo jeg også det, men jeg synes det er veldig kos og også litt viktig å kunne glede seg ekstra over litt ekstra god mat, noe ekstra godt og også litt godteri innimellom.

Det er da noe ekstra med en skål nyplukkede bær med sukker (eller en sukkererstatnig) og fløte på f.eks.

Du ser forøvrig helt nydelig ut og vekt og høyde høres ut til å være helt perfekte i forhold til hverandre. Det virker også som du egentlig har et fornuftig syn på hva som er et sunt og fornuftig kosthold så dette går nok veldig bra det tenker jeg. Og om 20 år ser du på bilder fra nå og tenker at "hva i all verden tenkte jeg på, jeg var jo helt nydelig!" Kos deg og god sommer!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat